Termékek Menü Kedvenceim
0

Szállítási Infók


Sok termék raktáron található, azonban számos termék forgalmazó partnereink készleteiről érkezik a megrendeléstől számított 1 - 6 munkanap alatt, mely beszállítónként eltér, ezért minden termék adatlapján feltüntetésre kerül a termékre vonatkozó kiszállítási idő munkanapokban házhoz szállítás választása esetén. Átvételi pontokra történő szállítás esetén, - pl. vidéki pick pack pontokra szállításkor - esetenként +1-3 munkanappal is hosszabb lehet a kiszállítási idő. Ha több terméket rendel különböző kiszállítási időkkel, akkor a legkésőbb beérkező terméknél feltüntetett kiszállítási idővel fogjuk teljesíteni a rendelés kiszállítását. Minden termék készlet- és ár információit naprakészen tartjuk, minden nap többször is frissülnek. A beszállítói partnerek esetleges készlethiányból, szállításból vagy egyéb vis major helyzetből eredő jelentősebb késésekről minden esetben tájékoztatjuk a kedves Vásárlót. A rendelések feldolgozását és feladását munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között végezzük. A hétvégén illetve ünnepnapokon beérkező megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.


Készlet állapotok jelentései:

- Raktáron (x db): a termék raktárunkon van, munkanapokon 15:00 óráig megrendelve azonnal feladható, akár másnapi kiszállítással. (GLS futár választása esetén)

- Elérhető, x munkanap: a termék rendelhető a feltüntetett kiszállítási idővel (munkanap).

- Nem elérhető: a termék átmenetileg nem rendelhető, de várható, hogy újra elérhető lesz. Iratkozzon fel a készletértesítőre, és értesítjük, ha a termék újra elérhető lesz.

- Előrendelhető (megjelenés: xxxx-xx-xx): csak a videójáték szoftvereknél fordul elő. A termék előrendelhető a feltüntetett megjelenési dátum utáni kiszállítással.

  

BELFÖLDI  SZÁLLÍTÁSI  DÍJAK

 Szállítási mód

 Szállítási díj  
   előre fizetéssel    

     Szállítási díj   
utánvéttel

 MPL posta pontra szállítás                   790 Ft 1 050 Ft
 MOL vagy COOP pontra szállítás    790 Ft 1 050 Ft
 Pick Pack Pontra szállítás    790 Ft    890 Ft
 GLS csomagpontra szállítás    890 Ft 1 150 Ft
 Házhoz szállítás MPL    990 Ft 1 250 Ft
 Házhoz szállítás GLS 1 190 Ft 1 450 Ft

Választható fizetési módok: bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvétel
A fenti árak tartalmazzák az ÁFA-t.
A 40 kg-nál nagyobb súlyú csomagok / rendelés esetén egyedi szállítási díj kerül megállapításra.
 


SZÁLLÍTÁSI MÓDOK RÉSZLETEZÉSE


MPL postán maradó szállítás

Ha sűrűn jár postára, érdemes ezt a nagyon kedvező árú szállítási módot választanai. A webshopunkban található összes termékre elérhető szállítási mód. A pénztárnál, ha ezt a szállítási módot választja, megjelenik az elérhető PostaPontok címének listája, amiből kiválaszthatja a megfelelő átvevőhely címét. Az ország több mint 2500 postahelyi PostaPontjára kérhető a csomag kiszállítása, ahol 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre. Amennyiben a rendelt termékek összsúlya meghaladja a 30kg-ot, a szállítási mód nem vehető igénybe, ilyen esetben értesítjük. A csomag PostaPontra történő kiszállítása a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg. Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (40) 46-46-46, mely hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00 - 17:00 óráig, illetve csütörtökön 08:00 - 20:00 óra között  hívható. A küldemények maximális tömege 20 kg. A 20 kg-nál nagyobb súlyú csomag esetén módosításra kerül a szállítási mód házhoz szállításra egyeztetés alapján.
 

MOL vagy COOP pontra történő szállítás

Ha útba esik egy MOL töltőállomás ami kijelölt PostaPont is egyben, akkor ez az Ön szállítási módja. A csomagátvétel a napi útvonalba illeszthető, tankolással egyidejűleg is intézhető. 0-24 óráig bármikor átvehető a csomag.  A pénztárnál, ha ezt a szállítási módot választja, megjelenik az elérhető MOL PostaPontok címének listája, amiből kiválaszthatja a megfelelő átvevőhely címét. A MOL pontra történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Amennyiben a rendelt termékek összsúlya meghaladja a 20kg-ot, a szállítási mód nem vehető igénybe, ilyen esetben értesítjük. A csomag PostaPontra történő kiszállítása a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg. A küldemények maximális tömege 20 kg. A 20 kg-nál nagyobb súlyú csomag esetén módosításra kerül a szállítási mód házhoz szállításra egyeztetés alapján.
 

Házhoz-szállítás - MPL futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal az Ön által megadott bármely belföldi címre házhoz szállítással történik a csomag kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között. A kézbesítés napján a kézbesítés idejéről pontosabb időpontot nem lehet megadni, a futár címről-címre halad. Célszerű olyan címet megadni, ahol napközben 8-17 óra között bármikor át tudja venni a csomagot. Kétszeri kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár, a második kézbesítésről szintén értesítést küld az MPL. E-mailben értesítést küldünk a csomag részleteiről, illetve nyomon követhető lesz a csomag útvonala az MPL weboldalán. A kiszállítás napjának reggelén SMS értesítést küld az MPL. Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 333-7777, mely hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00 - 17:00 óráig, illetve csütörtökön 08:00 - 20:00 óra között hívható. A küldemények maximális tömege 40 kg. A 40 kg-nál nagyobb súlyú csomagok esetén egyedi szállítási díj kerül megállapítására.

Házhoz-szállítás - GLS futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal az Ön által megadott bármely belföldi címre házhoz szállítással történik a csomag kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között.   A kézbesítések napjának reggelén a GLS SMS-ben és e-mailben értesíti a csomag várható kiszállításának 3 órás intervallumáról, illetve a futár elérhetőségét is megadják, ha egyeztetni szeretne vele.  Célszerű olyan címet megadni, ahol napközben 8-17 óra között bármikor át tudja venni a csomagot. Háromszori kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár. A csomagom.eu weboldalon keresztül a GLS által e-mailben kiküldött azonosító és jelszó segítségével belépve akár módosítható a kiszállítás címe, illetve kérhető adott napon történő kiszállítás is, ha esetleg mégsem felelne meg a megadott kiszállítási nap. Sikertelen kiszállítás esetén akár depóban történő tárolás is kérhető későbbi kiszállítást kérve. A kiszállítás a csomag feladásának napjától számított 1 munkanapon belül történik meg. A GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 802-0265, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható. A küldemények maximális tömege 40 kg. A 40 kg-nál nagyobb súlyú csomagok esetén egyedi szállítási díj kerül megállapítására.
 

GLS Csomag-pontra történő szállítás

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az Ön által kiválasztott GLS csomagpontra történik. Magyarországon már több mint 500 csomagpont üzemel különböző üzletekben (pl. Alexandra könyvesbolt), a folyamatosan bővülő átvevőpontok listája ide kattintva a GLS oldalán tekinthető meg. A csomag átvételéről a GLS SM-ben és e-mailben értesítést küld. A csomag a kiszállítástól számított 5 munkanapon belül vehető át érvényes személyi okmánnyal! Az átvételhez szükséges a GLS által megadott csomagszám is.  A kiszállítás  a csomag feladásának napjától számított  1 munkanapon belül történik meg. Probléma esetén a GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 802-0265, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható. A küldemények maximális tömege 40 kg. A 40 kg-nál nagyobb súlyú csomagok esetén egyedi szállítási díj kerül megállapítására.
 

Pick Pack Pontra történő szállítás és átvétel

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az Ön által kiválasztott Pick Pack Pontra történik. A kiszállítható csomagok mérete és értéke maximalizálva van, méretre max. 60 x 60 x 60 cm és 20kg lehet, és nem haladhatja meg a bruttó 190.500 Ft értéket. A kiszállítási idő Budapesten belül 2 munkanapon, vidékre 2-3 munkanap a csomag feladásától számítva. Országosan már több mint 600 Pick Pack Pont  üzemel. A pontok között található az Inmedio és a Relay üzleteket – előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. 2013 ősze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik. A csomagok kiszállítási helyre érkezéséről e-mailben, illetve sms-ben küld a Sprinter értesítőt, melynek megérkezése után a küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre! Amennyiben 5 munkanap alatt nem tudja átvenni a küldeményt, a csomag visszaküldésre kerül cégünknek! A pontos nyitvatartási időket és a boltokra vonatkozó egyéb információk a Boltkereső alkalmazásban érhető el. A küldeményeik állapotáról a Pick Pack Pont ügyfelek számára elérhető Csomagkereső  alkalmazás felületén szerezhető folyamatosan frissülő információ.  Probléma esetén a Pick Pack Pont ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 881-2616, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható. A küldemények maximális tömege 20 kg. A 20 kg-nál nagyobb súlyú csomag esetén módosításra kerül a szállítási mód házhoz szállításra egyeztetés alapján.
 

FONTOS TUDNIVALÓK SÉRÜLT CSOMAG ÉS TERMÉK ÁTVÉTEL ESETÉN

Átvételkor a csomag épségét minden esetben ellenőrizze! Ha sérülést tapasztal a csomagoláson, bontsa fel a csomagot a futár vagy az ügyintéző előtt és ellenőrizze a termék(ek) épségét, hiánytalanságát és mindenképp vetessen fel jegyzőkönyvet, ezt kötelesek biztosítani Önnek ilyen esetben! Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban panaszt, kártérítési igényt befogadni a sérült termékre!

Amennyiben a külső csomagoláson nem látható sérülés, de a csomag kibontását követően szembesül a sérült termékkel, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak írásban, az info@arumania.hu e-mail címre a sérült termékről, és annak külső csomagolásáról dokumentált fotókkal együtt a gyors és hatékony ügyintézés érdekében!
 

 



Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN

SZERETNE MOST 600 Ft KEDVEZMÉNNYEL VÁSÁROLNI?*


ÉS TOVÁBBI EGYEDI AKCIÓKRÓL ÉRTESÜLNI A JÖVŐBEN?

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, ÉS MÁR KÜLDJÜK IS A KEDVEZMÉNYT!



*12.000 Ft értékű vásárlás felett érvényes. A megadott adatok kezelése az adatvédelmi tájékoztatónak megfelelően történik

X