Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN
Termékek Menü
0

SZÁLLÍTÁSI INFÓK

A bruttó 20.000 Ft kosárérték fölötti vásárlás esetén a szállítási alapdíját elengedjük!*

Számos termékünk forgalmazó partnereink készleteiről érkezik a megrendeléstől számított 2-5 munkanap alatt. Így minden termék adatlapján feltüntetjük a termékre vonatkozó kiszállítási időt munkanapokban!
 

A termékek adatlapján látható állapotok jelentései:

"Elérhető, x munkanap": a termék rendelhető a megadott kiszállítási idővel.

"Nem elérhető": a termék jelenleg nem rendelhető, de várható, hogy újra elérhető lesz. Ha szeretnél értesülni a termék újbóli elérhetőségéről, kattints az "ÉRTESÍTÉST KÉREK" gombra, majd a felugró ablakban kérjük, add meg a szükséges adatokat.

"Előrendelhető": ez az állapot videójáték szoftvereknél fordul elő. A termék előrendelhető a feltüntetett megjelenési dátum utáni kiszállítással.

 


BELFÖLDI  SZÁLLÍTÁSI  DÍJAK

 
 MPL postán maradó szállítás                  650 Ft  
 MOL vagy COOP pontra szállítás 700 Ft
 Pick Pack Pontra szállítás 750 Ft
 GLS csomagpontra szállítás 750 Ft
 Házhoz-szállítás MPL 750 Ft
 Házhoz szállítás GLS 950 Ft


A fenti árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t.
Választható fizetési módok: bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvétel
Az utánvételes fizetési mód kezelési díja bruttó +300 Ft.

 

Postán maradóMPL postán maradó szállítás

Ha sűrűn jársz postára, érdemes ezt a nagyon kedvező árú szállítási módot választanod. A webshopunkban található összes termékre elérhető szállítási mód. A pénztárnál, ha ezt a szállítási módot választod, megjelenik az elérhető PostaPontok címének listája, amiből kiválaszthatod a megfelelő átvevőhely címét. Az ország 2550 postahelyi PostaPontjára kérhető a csomag kiszállítása, ahol 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre. Amennyiben a rendelt termékek összsúlya meghaladja a 30kg-ot, a szállítási mód nem vehető igénybe, ilyen esetben értesítünk. A csomag PostaPontra történő kiszállítása a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg. Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (40) 46-46-46, mely hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00 - 17:00 óráig, illetve csütörtökön 08:00 - 20:00 óra között  hívható.
 

MOL PostaPontMOL vagy COOP pontra történő szállítás

Ha útba esik egy MOL töltőállomás ami kijelölt PostaPont is egyben, akkor ez a Te szállítási módod. A csomagátvétel a napi útvonalba illeszthető, tankolással egyidejűleg is intézhető. 0-24 óráig bármikor átvehető a csomag.  A pénztárnál, ha ezt a szállítási módot választod, megjelenik az elérhető MOL PostaPontok címének listája, amiből kiválaszthatod a megfelelő átvevőhely címét. A MOL pontra történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Amennyiben a rendelt termékek összsúlya meghaladja a 20kg-ot, a szállítási mód nem vehető igénybe, ilyen esetben értesítünk. A csomag PostaPontra történő kiszállítása a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg.
 

MPL futárszolgálatHázhoz-szállítás - MPL futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az általad megadott szállítási címre történik házhozszállítással munkanapokon 8-17 óra között. A kézbesítés napján a kézbesítés idejéről pontosabb időpontot nem lehet megadni, a futár címről-címre halad. Célszerű munkahelyi címet megadni, ahol napközben át tudod venni a csomagot. Kétszeri kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár, a második kézbesítésnél egyeztetett időpontban történik a kiszállítás. E-mailben értesítést kapsz a csomag részleteiről, illetve nyomon követhető lesz a csomag útvonala az MPL weboldalán.  A kiszállítás a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg.  Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 333-7777, mely hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00 - 17:00 óráig, illetve csütörtökön 08:00 - 20:00 óra között hívható.

GLS futárszolgálat Házhoz-szállítás - GLS futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az általad megadott szállítási címre történik házhozszállítással munkanapokon 8-17 óra között.   A kézbesítések napjának reggelén a GLS sms-ben és e-mailben értesít a csomag várható kiszállításának 3 órás intervallumáról, illetve a futár elérhetőségét is megadják, ha egyeztetni szeretnél vele.  Célszerű munkahelyi címet megadni, ahol napközben át tudod venni a csomagot. Háromszori kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár. A csomagom.eu weboldalon keresztül a GLS által e-mailben kiküldött azonosító és jelszó segítségével belépve akár módosítható a kiszállítás címe, illetve kérhető adott napon történő kiszállítás is, ha esetleg mégsem felelne meg a megadott kiszállítási nap. Sikertelen kiszállítás esetén akár depóban történő tárolás is kérhető későbbi kiszállítást kérve. A kiszállítás a csomag feladásának napjától számított 1 munkanapon belül történik meg. A GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 802-0265, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható.
 

 GLS CsomagPontra történő szállítás

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az általad kiválasztott GLS csomagPontra történik. Magyarországon már több mint 500 csomagpont üzemel különböző üzletekben (pl. Alexandra könyvesbolt), a folyamatosan bővülő átvevőpontok listája ide kattintva a GLS oldalán megtekinthető.  A csomag átvételéről a GLS sms-ben és e-mailben értesítést küld. A csomag a kiszállítástól számított 5 munkanapon belül vehető át érvényes személyi okmánnyal! Az átvételhez szükséges a GLS által megadott csomagszám is.  A kiszállítás  a csomag feladásának napjától számított  1 munkanapon belül történik meg. Probléma esetén a GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 802-0265, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható.
 

 Pick Pack Pont szállítás és átvétel

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az általad kiválasztott Pick Pack Pontra történik. A kiszállítható csomagok mérete és értéke maximalizálva van, méretre max. 60 x 60 x 60 cm lehet, és nem haladhatja meg a bruttó 190.500 Ft értéket.. A kiszállítási idő Budapesten belül 2 munkanapon belül történik, vidékre 2-3 munkanap a csomag feladásától számítva. Országosan már több mint 600 Pick Pack Pont  üzemel.   A pontok között található az Inmedio és a Relay üzleteket – előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. 2013 ősze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik. A csomagok kiszállítási helyre érkezéséről e-mailben, illetve sms-ben küld a Sprinter értesítőt, melynek megérkezése után a küldemény átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre . Amennyiben 7 naptári nap alatt nem tudod átvenni a küldeményt, külön kérésre további 7 naptári nap hosszabbítás kérhető a Pick Pack Pont Vevőszolgálatán. A pontos nyitvatartási időket és a boltokra vonatkozó egyéb információk a  Boltkeres ő  alkalmazásban érhető el. A küldeményeik állapotáról a Pick Pack Pont ügyfelek számára elérhető Csomagkereső  alkalmazás felületén szerezhető folyamatosan frissülő információ.  Probléma esetén a Pick Pack Pont ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 803-6300, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható.
 

Fontos tudnivalók!FONTOS TUDNIVALÓK CSOMAG ÁTVÉTELKOR

Átvételkor a csomag épségét minden esetben ellenőrizd! Ha sérülést tapasztalsz bontsd fel a futár vagy az ügyintéző előtt és ellenőrizd a termék(ek) épségét és hiánytalanságát! Ha hiányosságot vagy sérülést tapasztalsz a termék(ek)kel kapcsolatban, akkor jelezd azt a futárnak vagy ügyintézőnek és vetess fel vele jegyzőkönyvet, ez kötelessége. Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban panaszt, kártérítési igényt elfogadni sérült csomag esetén a termék(ek)re!

Minden termék adatlapján feltüntettük a termék várható kiszállítás idejét. Minden termék készlet és árinformációit naprakészen tartjuk, minden nap többször is frissülnek. A beszállítói partnerek esetleges készlethiányból, szállításból vagy egyéb vis major helyzetből eredő jelentősebb késésekről minden esetben értesítést küldünk.  A rendelések feldolgozását és feladását munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között végezzük. A hétvégén illetve ünnepnapokon beérkező megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.


 

*A szállítás alapdíjára vonatkozik. Az egyéb kiegészítő szolgáltatások (pl. utánvét) díjára nem vonatkozik.