Termékek Menü Kedvenceim
0

Szállítási Infók

Számos terméket raktáron tartunk, azonban a legtöbb termék forgalmazó partnereink készleteiről érkezik a megrendeléstől számított 1-5 munkanap alatt, mely beszállítónként eltér, ezért minden termék adatlapján feltüntetésre kerül az adott termékre vonatkozó kiszállítási idő munkanapokban. A rendelés feldolgozásának napja a 0. nap, a következő munkanap az 1. nap. Ha több terméket rendel különböző kiszállítási időkkel, akkor a legkésőbb beérkező terméknél feltüntetett kiszállítási idővel fogjuk teljesíteni a rendelés kiszállítását. Minden termék készlet- és ár információit naprakészen tartjuk, minden nap többször is frissülnek. A beszállítói partnerek esetleges készlethiányból, szállításból vagy egyéb vis major helyzetből eredő jelentősebb késésekről minden esetben tájékoztatjuk a kedves vásárlót. A rendelések feldolgozását és feladását munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között végezzük. A hétvégén illetve ünnepnapokon beérkező megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.


Készlet állapotok értelmezése:

- Raktáron (x db): a termék raktárunkon van, munkanapon 15:00 óráig beérkező rendelés esetén még aznap feladható.

- Elérhető, x munkanap: a termék külső raktáron van, rendelhető a feltüntetett kiszállítási idővel.

- Rendelhető, érdeklődjön: a termék beszerezhető, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a részletekről.

- Előrendelhető (megjelenés: xxxx-xx-xx): csak a videójáték szoftvereknél fordul elő. A termék előrendelhető a feltüntetett megjelenési dátum utáni kiszállítással.

- Nem elérhető: a termék átmenetileg nem rendelhető, de várható, hogy később újra elérhető lesz. Iratkozzon fel a készletértesítőre, és értesítjük, ha a termék ismét rendelhető.

BELFÖLDI  SZÁLLÍTÁSI  DÍJAK

Szállítási mód

      Előre fizetés

          Utánvét

GLS csomagpont

 1 090 Ft

     1 490 Ft

GLS házhoz szállítás

 1 290 Ft

     1 690 Ft

Az árak tartalmazzák az ÁFA-t.
Választható fizetési módok: bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvétel

Maximális csomag súlyhatárok: GLS csomagpont: 20 kg, Házhoz szállítás: 40 kg.
A 40 kg-nál nagyobb súlyú csomagok esetén egyedi szállítási díj kerül megállapításra.
 


SZÁLLÍTÁSI MÓDOK


Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal bármely belföldi címre házhoz szállítással történik a csomag kiszállítása a feladástól számított 2 munkanapon belül. A kézbesítés napjának reggelén a GLS e-mailben értesíti a címzettet a csomag várható kiszállításának 3 órás intervallumáról, illetve a futár elérhetőségéről. Célszerű olyan címet megadni, ahol napközben 8-17 óra között bármikor át tudja venni a csomagot. Háromszori kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár. Ha szükséges, a csomagom.eu weboldalon keresztül a GLS által e-mailben kiküldött azonosító és jelszó segítségével belépve módosítható a kiszállítási cím, vagy kérhető adott napon történő kiszállítás is, ha esetleg mégsem felelne meg a megadott kiszállítási nap. Sikertelen kiszállítás esetén akár depóban történő tárolás is kérhető későbbi kiszállítást kérve. A GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (29) 886-700, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között érhető el.
 

GLS csomag pontra szállítás

Magyarországon már több száz GLS csomagpont üzemel különböző üzletekben és helyeken (az átvevőpontok listája ide kattintva érhető el). Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az Ön által kiválasztott GLS csomagpontra történik a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül. A csomag átvételéről a GLS SMS-ben és e-mailben értesítést küld a címzettnek. A csomag a kiszállítástól számított 5 munkanapon belül vehető át érvényes személyi okmánnyal. Az átvételhez szükséges a GLS által megadott csomagszám is. A GLS csomagpontokon bankkártyával is lehet fizetni. Probléma esetén a GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (29) 886-700, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között érhető el.

 

FONTOS TUDNIVALÓK SÉRÜLT CSOMAG ÉS TERMÉK ÁTVÉTEL ESETÉN

Átvételkor a csomag épségét minden esetben ellenőrizze! Ha sérülést tapasztal a csomagoláson, bontsa fel a csomagot a futár vagy az ügyintéző előtt és ellenőrizze a termék(ek) épségét, hiánytalanságát és mindenképp vetessen fel jegyzőkönyvet, ezt kötelesek biztosítani Önnek ilyen esetben! Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban panaszt, kártérítési igényt befogadni a sérült termékre!

Amennyiben a külső csomagoláson nem látható sérülés, de a csomag kibontását követően szembesül a sérült termékkel, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak írásban, az info@arumania.hu e-mail címre a sérült termékről, és annak külső csomagolásáról dokumentált fotókkal együtt a gyors és hatékony ügyintézés érdekében!
 

 



Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN

SZERETNE MOST 600 Ft KEDVEZMÉNNYEL VÁSÁROLNI?*


ÉS TOVÁBBI EGYEDI AKCIÓKRÓL ÉRTESÜLNI A JÖVŐBEN?

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, ÉS MÁR KÜLDJÜK IS A KEDVEZMÉNYT!



*12.000 Ft értékű vásárlás felett érvényes. A megadott adatok kezelése az adatvédelmi tájékoztatónak megfelelően történik

X