Termékek Menü Kedvenceim
0

Szállítási Infók

Ingyenes szállítási módok már br. 20.000 Ft feletti vásárlás esetén!* Részletek a lenti táblázatban.


A termékek adatlapján látható készlet állapotok és szállítási idők

Sok termék raktáron található, azonban számos termék forgalmazó partnereink készleteiről érkezik a megrendeléstől számított 1 - 6 munkanap alatt, mely beszállítónként eltér, ezért minden termék adatlapján feltüntetésre kerül a termékre vonatkozó kiszállítási idő munkanapokban házhoz szállítás választása esetén. Átvételi pontokra történő szállítás esetén, - pl. vidéki pick pack pontokra szállításkor - esetenként +1-3 munkanappal is hosszabb lehet a kiszállítási idő. Ha több terméket rendel különböző kiszállítási időkkel, akkor a legkésőbb beérkező terméknél feltüntetett kiszállítási idővel fogjuk teljesíteni a rendelés kiszállítását.


Készlet állapotok jelentései:

- Raktáron (x db): a termék raktárunkon van, munkanapokon 15:00 óráig megrendelve azonnal feladható, akár másnapi kiszállítással.

- Elérhető, x munkanap: a termék rendelhető a feltüntetett kiszállítási idővel (munkanap).

- Nem elérhető: a termék átmenetileg nem rendelhető, de várható, hogy újra elérhető lesz. Iratkozzon fel a készletértesítőre, és értesítjük, ha a termék újra elérhető lesz.

- Előrendelhető (megjelenés: xxxx-xx-xx): csak a videójáték szoftvereknél fordul elő. A termék előrendelhető a feltüntetett megjelenési dátum utáni kiszállítással.

  

BELFÖLDI  SZÁLLÍTÁSI  DÍJAK

 Szállítási mód

 Szállítási díj  
   előre fizetéssel    

     Szállítási díj   
utánvéttel

díjmentes szállítás
    min. br. kosárértéke

 MPL posta pontra szállítás                 690 Ft  950 Ft 20.000 Ft
 MOL vagy COOP pontra szállítás  690 Ft  950 Ft 20.000 Ft
 Pick Pack Pontra szállítás  690 Ft   850 Ft 20.000 Ft
 GLS csomagpontra szállítás  790 Ft 1050 Ft 20.000 Ft
 Házhoz szállítás MPL  890 Ft 1150 Ft 25.000 Ft
 Házhoz szállítás GLS  990 Ft 1250 Ft 30.000 Ft

Választható fizetési módok: bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvétel
A fenti árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t.
 


SZÁLLÍTÁSI MÓDOK RÉSZLETEZÉSE


MPL postán maradó szállítás

Ha sűrűn jár postára, érdemes ezt a nagyon kedvező árú szállítási módot választanai. A webshopunkban található összes termékre elérhető szállítási mód. A pénztárnál, ha ezt a szállítási módot választja, megjelenik az elérhető PostaPontok címének listája, amiből kiválaszthatja a megfelelő átvevőhely címét. Az ország több mint 2500 postahelyi PostaPontjára kérhető a csomag kiszállítása, ahol 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre. Amennyiben a rendelt termékek összsúlya meghaladja a 30kg-ot, a szállítási mód nem vehető igénybe, ilyen esetben értesítjük. A csomag PostaPontra történő kiszállítása a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg. Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (40) 46-46-46, mely hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00 - 17:00 óráig, illetve csütörtökön 08:00 - 20:00 óra között  hívható.
 

MOL vagy COOP pontra történő szállítás

Ha útba esik egy MOL töltőállomás ami kijelölt PostaPont is egyben, akkor ez az Ön szállítási módja. A csomagátvétel a napi útvonalba illeszthető, tankolással egyidejűleg is intézhető. 0-24 óráig bármikor átvehető a csomag.  A pénztárnál, ha ezt a szállítási módot választja, megjelenik az elérhető MOL PostaPontok címének listája, amiből kiválaszthatja a megfelelő átvevőhely címét. A MOL pontra történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Amennyiben a rendelt termékek összsúlya meghaladja a 20kg-ot, a szállítási mód nem vehető igénybe, ilyen esetben értesítjük. A csomag PostaPontra történő kiszállítása a csomag feladásának napjától számított 2 munkanapon belül történik meg.
 

Házhoz-szállítás - MPL futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal az Ö által megadott bármely belföldi címre házhoz szállítással történik a csomag kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között. A kézbesítés napján a kézbesítés idejéről pontosabb időpontot nem lehet megadni, a futár címről-címre halad. Célszerű olyan címet megadni, ahol napközben 8-17 óra között bármikor át tudja venni a csomagot. Kétszeri kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár, a második kézbesítésről szintén értesítést küld az MPL. E-mailben értesítést küldünk a csomag részleteiről, illetve nyomon követhető lesz a csomag útvonala az MPL weboldalán. A kiszállítás napjának reggelén SMS értesítést küld az MPL. Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 333-7777, mely hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00 - 17:00 óráig, illetve csütörtökön 08:00 - 20:00 óra között hívható.

Házhoz-szállítás - GLS futárszolgálattal

Ezzel a szállítási móddal az Ö által megadott bármely belföldi címre házhoz szállítással történik a csomag kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között.   A kézbesítések napjának reggelén a GLS SMS-ben és e-mailben értesíti a csomag várható kiszállításának 3 órás intervallumáról, illetve a futár elérhetőségét is megadják, ha egyeztetni szeretne vele.  Célszerű olyan címet megadni, ahol napközben 8-17 óra között bármikor át tudja venni a csomagot. Háromszori kézbesítési kísérletet tartalmaz az ár. A csomagom.eu weboldalon keresztül a GLS által e-mailben kiküldött azonosító és jelszó segítségével belépve akár módosítható a kiszállítás címe, illetve kérhető adott napon történő kiszállítás is, ha esetleg mégsem felelne meg a megadott kiszállítási nap. Sikertelen kiszállítás esetén akár depóban történő tárolás is kérhető későbbi kiszállítást kérve. A kiszállítás a csomag feladásának napjától számított 1 munkanapon belül történik meg. A GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 802-0265, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható.
 

GLS Csomag-pontra történő szállítás

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az Ön által kiválasztott GLS csomagpontra történik. Magyarországon már több mint 500 csomagpont üzemel különböző üzletekben (pl. Alexandra könyvesbolt), a folyamatosan bővülő átvevőpontok listája ide kattintva a GLS oldalán tekinthető meg. A csomag átvételéről a GLS SM-ben és e-mailben értesítést küld. A csomag a kiszállítástól számított 5 munkanapon belül vehető át érvényes személyi okmánnyal! Az átvételhez szükséges a GLS által megadott csomagszám is.  A kiszállítás  a csomag feladásának napjától számított  1 munkanapon belül történik meg. Probléma esetén a GLS ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 802-0265, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható.
 

Pick Pack Pontra történő szállítás és átvétel

Ezzel a szállítási móddal a csomag kiszállítása az Ön által kiválasztott Pick Pack Pontra történik. A kiszállítható csomagok mérete és értéke maximalizálva van, méretre max. 60 x 60 x 60 cm lehet, és nem haladhatja meg a bruttó 190.500 Ft értéket. A kiszállítási idő Budapesten belül 2 munkanapon, vidékre 2-3 munkanap a csomag feladásától számítva. Országosan már több mint 600 Pick Pack Pont  üzemel. A pontok között található az Inmedio és a Relay üzleteket – előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. 2013 ősze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik. A csomagok kiszállítási helyre érkezéséről e-mailben, illetve sms-ben küld a Sprinter értesítőt, melynek megérkezése után a küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre! Amennyiben 5 munkanap alatt nem tudja átvenni a küldeményt, a csomag visszaküldésre kerül cégünknek! A pontos nyitvatartási időket és a boltokra vonatkozó egyéb információk a Boltkereső alkalmazásban érhető el. A küldeményeik állapotáról a Pick Pack Pont ügyfelek számára elérhető Csomagkereső  alkalmazás felületén szerezhető folyamatosan frissülő információ.  Probléma esetén a Pick Pack Pont ügyfélszolgálati telefonszáma +36 (1) 881-2616, mely munkanapokon 07:00 - 20:00 óra között hívható.
 

FONTOS TUDNIVALÓK CSOMAG ÁTVÉTELÉRE

Átvételkor a csomag épségét minden esetben ellenőrizze! Ha sérülést tapasztal, bontsa fel a csomagot a futár vagy az ügyintéző előtt és ellenőrizze a termék(ek) épségét és hiánytalanságát! Ha hiányosságot vagy sérülést tapasztal a termék(ek)kel kapcsolatban, akkor jelezze azt a futárnak vagy ügyintézőnek és vetessen fel jegyzőkönyvet, ez kötelező! Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban panaszt, kártérítési igényt elfogadni sérült csomag esetén a termék(ek)re!

Minden termék adatlapján feltüntettük a termék várható kiszállítás idejét. Minden termék készlet és árinformációit naprakészen tartjuk, minden nap többször is frissülnek. A beszállítói partnerek esetleges készlethiányból, szállításból vagy egyéb vis major helyzetből eredő jelentősebb késésekről minden esetben értesítést küldünk. A rendelések feldolgozását és feladását munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között végezzük. A hétvégén illetve ünnepnapokon beérkező megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

 



*A szállítás alapdíjára vonatkozik. Az esetleg felmerülő kiegészítő szolgáltatásokra nem vonatkozik a díjmentesség!



Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN

SZERETNE MOST 600 Ft KEDVEZMÉNNYEL VÁSÁROLNI?*


ÉS TOVÁBBI EGYEDI AKCIÓKRÓL ÉRTESÜLNI A JÖVŐBEN?

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, ÉS MÁR KÜLDJÜK IS A KEDVEZMÉNYT!



*12.000 Ft értékű vásárlás felett érvényes. A megadott adatok kezelése az adatvédelmi tájékoztatónak megfelelően történik

X