Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN
Termékek Menü
0

GARANCIA, JÓTÁLLÁS


A webáruházunkban kínált összes termékre
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIÁT nyújtunk a gyártók és forgalmazók magyarországi képviseleti által, a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra és jótállásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően. Így élvezheted a szervizháttér biztonságát. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén a meghibásodott készüléket a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy cserélni tudják.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre szavatosságot és/vagy jótállást biztosítunk. A bruttó 10.000 Ft értéket meg nem haladó új termékekre 24 hónap szavatosságot vállalunk, a bruttó 10.000 Ft értéket meghaladó új termékekre 12 vagy 24 hónap, illetve egyes termékeknél ennél is hosszabb jótállást vállalunk.

Jótállási igény az alább felsorolt feltételekkel érvényesíthető:

  • a meghibásodott termék minden gyári kiegészítője és tartozékának megléte és visszaküldése
  • vásárlásról kiállított kereskedelmi számla
  • és/vagy a cégünk által kiállított jótállási jegy és/vagy a termékhez gyárilag mellékelt gyártói garanicia jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt befogadni!

A garanciális problémával cégünknek visszaküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítókhoz és/vagy szakszervizeknek akik intézkednek a hibás termék bevizsgálásról és mielőbbi javíttatásáról vagy cseréjéről a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális átvizsgálások, javítások átfutási ideje jellemzően 8-15 munkanap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Portósan, utánvételesen visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni, azt minden esetben visszaküldik a feladónak.


A szavatosságra és jótállása vonatkozó teljes jogi tartalom az Általános Szerződési Feltételeinkben olvasható.



Hibás termék jótállás vagy szavatossági idő alatti javítás, csere igény bejelentés

Ha a garancia időn belül meghibásodott egy termék, kérjük, az alábbi űrlap kitöltésével jelentsd be. A meghibásodást kérjük, részletezd, pl.: - milyen körülmények között keletkezett a hiba? - milyen egyéb más termékkel használtad a meghibásodott terméket? - elemmel vagy akkumulátorral működő termék esetén próbáltad-e cserélni az elemet vagy akkut? - mobiltelefon / tablet tartozék esetén kérjük, írd le pontosan milyen készülék típussal használtad a terméket!
FONTOS! A meghibásodott terméket kompletten, minden tartozékával és kiegészítőjével együtt kérjük visszaküldeni! A bevizsgálás csak így folytatható le, hiányosan visszajuttatott terméket nem áll módunkban befogadni ügyintézésre. Győződj meg arról, hogy a visszaküldendő termék csomagolása megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget. Kérjük, töltsd ki a megfelelő adatokkal a kért mezőket az ügyintézés elindításához.
.
SZEMÉLYES ADATOK
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS ADATOK