Váz, alváz és technológia megújult konstrukcióként Leválasztott vonalak fülke- és motorvilágítás digitális módban kapcsolható fém puffer Legfinomabb kerekek alacsony kerékkarimákkal Meghajtó és kapcsolórudak precíziós öntött fémből
Az Osztrák Szövetségi Vasutak által 77-es sorozatként megjelölt utasszállító tartálymozdonyt 1913-tól (SB/kkStB Rh 629) több sorozatban szerezték be 1927-ig. A Pacific Class 2'C1' h2t gőzmozdony 85 km/h maximális sebességre volt engedélyezve. Ausztriában gyakorlatilag minden vasúti fuvarozási rendszert felszereltek valamikor 77-es osztályú mozdonyokkal. A nyugati és déli vasútvonalak és mellékvonalaik éppúgy a 77-es működési területéhez tartoztak, mint az Inn-völgy vagy a Lindau–Bregenz–St. Margarethen. Az utolsó mozdonyokat csak 1975-ben állították ki a forgalomból, amikor Ausztriában véget ért a gőzvontatás.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített belső világítás · Csúcsjel: Menetiránytól függő kettős csúcsfény · Epoche: III · Kivitel (modellvasút): Gőzmozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 153 mm · Megépítési méret: H0 · További műszaki adatok: MX645P22 digitális dekóder · Vonóabroncsok 1 tengelyes · 3 meghajtott tengely · lendkerék · Minimális sugár 358 mm · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: ÖBB