Különösen filigrán fémszerkezet Áttört sáv keret és sok külön alkalmazott részlet A játékok világa mfx + dekóder, sokféle működési és hangfunkcióval Fülke világítással Egy másik klasszikus - az első szállítástól tartósan elérhető
A Deutsche Bundesbahn (DB) 50-es tehervonati gőzmozdonya, eredeti formájában szén-dioxid-pályázatként 2´2´T26. Witte füstterelőkkel, 4 kazán felépítéssel, normál vezetőfülkével, rövidített keringéssel, DB fényvisszaverő üveglámpákkal és Indusi-val mindkét oldalon. 50 2640-es mozdony. Az autó úgy néz ki, mint 1967 körül.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Mfx + digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal · Szabályozott, nagy teljesítményű meghajtás lendkerékkel a kazánban · 5 tengelyes meghajtású · Vontató abroncsok · Mozdony és nagyrészt fémből készült mozdony · Beállítva a 7226 füstgenerátorhoz külön digitálisan kapcsolható világítás karbantartást nem igénylő, meleg fehér fénykibocsátó diódákkal (LED) állítható szoros összekapcsolás a mozdony és a mozdulat kinematikájával a mozdony és a mozdony között a mozdony és az ütközés között az állvány hátulján és a mozdony elülső oldalán kinematikusan vezetett szoros tengelykapcsoló NEM tengellyel elérhető, elérhető legkisebb sugár 360 mm
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény · Epoche: III · Kivitel (alváz): Fém alváz · Kivitel (modellvasút): Gőzmozdony · Korosztály: 15 éves kortól · LüP/LüK: 264 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális AC · Vasúttársaság: DB