N ETA 150 akkumulátoros motorkocsi a DB vezérlőkocsijával
tető antenna nélkül Kifinomultan részletezett modell piros festéssel Szabad kilátás az utastéren keresztül Külön csatlakoztatott dugaszolható részekkel 1. osztályú rekesz hat üléssel az autóban Fényszóró és belső világítás kapcsolható Dekóderrel a motorkocsiban és a vezérlőkocsiban Z21-es fülke kapható
Az ETA 150-es sorozat akkumulátoros motorkocsii kiváló menetkényelmük és alacsony zajszintjük miatt nagyon népszerűek voltak az utasok körében. 1954 és 1965 között összesen 232 egység épült. Emellett 216 db ESA 150 típusú vezérlőautót helyeztek üzembe. A sík utakon használt motorkocsikat gyakran „Flashlight Express”, „Socket InterCity” vagy „Battery Flash” néven is emlegették. Működési területük Augsburg, Schleswig-Holstein, Kelet-Alsó-Szászország, Rajna-vidék-Pfalz, Dél-Hessen és a Ruhr-vidék volt.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített belső világítás, beépített berendezés · Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: III · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 293 mm · Megépítési méret: N · További műszaki adatok: Digitális dekóder Next18 · 1 hajtott tengely · 2 db tapadó kerék · lendkerék · Minimális sugár 192 mm · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB