Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN
Termékek Menü
0

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van kérjük, elsősorban írásban vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapok egyikének kitöltésével a könnyebb és hatékonyabb ügyintézés kedvéért. Az üzenetekre igyekszünk gyorsan válaszolni, munkanapokon 8:00 - 16:30 között pár órán belül, de legkésőbb egy munkanap alatt.

 

ÁLTALÁNOS ÉRDEKLŐDÉS

TERMÉK ÉRDEKLŐDÉS ESETÉN

 

 

TERMÉK CSERE IGÉNY BEJELENTÉS

Ha a termék átvétele után kiderül, hogy tévesen rendeltél meg egy terméket, akkor lehetőséget biztosítunk az átvételt követő 14 napon belül a termék cseréjére. Kérjük, hogy a terméket sértetlenül és annak gyári csomagolásával együtt (tovább értékesét miatt) küldd vissza nekünk a lehető legrövidebb időn belül a Startpc Kft., 2230 Gyömrő, Szent István út 25. címre. Ha már tudod, hogy milyen másik termékre szeretnéd kicserélni a tévesen megrendelt terméket, akkor kérjük, rögzítsd azt is. Az igény elküldését követően tájékoztatni fogunk az esetleges árkülönbözetről és annak kifizetésének lehetőségeiről.
SZEMÉLYES ADATOK
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS ADATOK

 

 

GARANCIÁLIS JAVÍTÁS, CSERE IGÉNY BEJELENTÉS

Ha a garancia időn belül meghibásodott egy termék, kérjük, az alábbi űrlap kitöltésével jelentsd be. A meghibásodást kérjük, részletezd, pl.: - milyen körülmények között keletkezett a hiba? - milyen egyéb más termékkel használtad a meghibásodott terméket? - elemmel vagy akkumulátorral működő termék esetén próbáltad-e cserélni az elemet vagy akkut? - mobiltelefon / tablet tartozék esetén kérjük, írd le pontosan milyen készülék típussal használtad a terméket!
FONTOS! A meghibásodott terméket kompletten, minden tartozékával és kiegészítőjével együtt kérjük visszaküldeni! A bevizsgálás csak így folytatható le, hiányosan visszajuttatott terméket nem áll módunkban befogadni ügyintézésre. Győződj meg arról, hogy a visszaküldendő termék csomagolása megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget. Kérjük, töltsd ki a megfelelő adatokkal a kért mezőket az ügyintézés elindításához.
.
SZEMÉLYES ADATOK
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS ADATOK

 

 

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS BEJELENTÉS

A Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján csak a magánszemélyek (természetes személyek) minősülnek fogyasztónak, tehát jogi személyek, cégek, egyéni vállalkozók, intézmények nem gyakorolhatják e jogot. Csak a fogyasztókat illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok (így az indokolás nélküli elállás joga is). A vásárlástól való elállás a csomag átvételétől számított 14 naptári napig gyakorolható. A termék csomagolását lehetőleg őrizd meg és azzal együtt küldd vissza. Győződj meg arról, hogy visszaküldendő termék csomagolása megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget. A visszajuttatással kapcsolatos költségek Téged terhelnek. Kérjük, ne küldj vissza utánvétellel, azt sajnos nem tudjuk átvenni és vissza fogják küldeni Neked. A pénz visszafizetést az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési móddal teljesítjük, vagy banki utalással a vásárlástól való elállás bejelentésétől számított 14 napon belül, de csak a termék visszaküldését követően.
.

 

 

Elérhetőségeink:
E-mail: 
info@arumania.hu
Telefon: +36 (29) 750 740 (munkanapokon 9:00 - 15:00 között)
Levelezési / csomag visszaküldési cím: Startpc Kft., 2230 Gyömrő, Szent István út 25. (nincs ügyfélfogadás)